Image default
Slovensko

Marketing alebo je Čaputová skutočnou favoritkou prezidentských volieb?

Marketing alebo je Čaputová skutočnou favoritkou prezidentských volieb?

Marketing alebo je Čaputová skutočnou favoritkou prezidentských volieb
Marketing alebo je Čaputová skutočnou favoritkou prezidentských volieb

Prezidentské voľby sú čoskoro za dverami a postupom času sa na svetlo sveta začínajú objavovať nové stratégie prezidentských kandidátov. Ide naozaj o veľa, a tak netreba zabúdať, že postupom času San a každého kandidáta a predovšetkým favoritov bude “lámať palica” a budú čeliť rôznej kritike. Príkladom mediálnej kritiky je Štefan Harabin, o ktorom sa popísalo už mnoho bulvárnych článkov, ktoré s pravdou nemajú nič spoločné. Harabin sa to prakticky snaží vyvracia ť v každej diskusii, videu, ale taktiež aj v knihe, v ktorej jasne opisuje svoje diania či už v politickom smerovaní, ľudskom alebo právnom. Svet sa postupne delí na kritickej alternatíve, ktorá sa snaží sledovať problematiku sveta z dvoch uhlov.

Mediálna hra?

Potom tu máme trošku jednoduchší spôsob mediálnej hry, ktorá nás učí, čo je a, čo nie je správne. Akoby človek nemal žiadne hodnoty a musel na slovo počúvať druhých. Je smutné, že množstvo ľudí na Slovensku, ale taktiež vo svete akoby prenechali zmýšľanie do rúk médií a televízii, ktoré vám ich pravdu dajú na ten najkrajší tanier. Jednoznačným príkladom klamstiev a očierňovaní je sudca Harabin. Na druhej strane o prezidentský post kandidujú aj ďalšie mená, ktoré sú rôznymi denníkmi priam uznávané. Netreba potom zabúdať na množstvo článkov či mediálnej možnosti prezentovať San a obrazovkách mainstremových relácii.

Talentovanejšia Čaputová než Mistrík?

Typickým príkladom je Zuzana Čaputová, ktorá patrí medzi “ukážkový prezidentský product“. Hovorím produkt, pretože Zuzana Čaputová v poslednej dobe dostala obrovskú podporu médií a dokonca je už vlastne poslednou liberálnou kandidátkou po odstúpení Mistríka.

Práve Mistrík a jeho chabé vystupovanie na verejnosti ho vyšachovalo z politického diania. Týmto nechcem Roberta Mistríka uraziť. Vnímam ho ako inteligentného človeka, ktorý patrí medzi veľké mená v tom, čo robí a čomu sa dlhodobo venuje. Na druhej strane Mistrík bol pre liberálov krok vzad. Ak ho porovnáme s Čaputovou zistíme, že kandidátka je viac komunikatívnejšia a lepšie argumentuje.

Marketing alebo je Čaputová skutočnou favoritkou prezidentských volieb?

Ak sa však pozrieme bližšie k “memento veci” zistíme, že kandidátka niekedy vyzerá až moc roboticky. Bez emočne, bez úsmevu a, hoci sa naozaj Čaputova snaží stále je to ten robotický úsmev, ktorý má prilákať mainstream. Čaputová je však typickým marketingovým vzorom pre mainstream. Je to silná bojovníčka proti zlu. Išlo predovšetkým o skvele vytvorený marketing v podobe príbehu o kauze  Pezinská skládka.

Išlo o dlhodobý boj, ktorý Čaputová nakoniec skutočne vyhrala. Na druhej strane koľko správnych rozhodnutí spravil Harabin alebo koľko preukázateľných faktov nasnímal Martin Daňo. Čaputová tak za posledné mesiace ovládla internet, médiá, noviny, časopisy. Dokonca si ju pozval do show aj Ján Kraus. Práve tam sa Čaputová prejavila až príliš ako suchár a človek bez emócii. Na druhej strane tak, ako Kiska taká aj Ćaputová je skvelým marketingom, ktorý môže v konečnom dôsledku vyjsť. Po odstúpení Mistríka rôzne prieskumy poukazujú na jednoznačné víťazstvo. Prieskumy sú prieskumy a skutočnosť je skutočnosť. Práve 16 marec ukáže silu Čaputovej.

 

 


zdroj: https://picuscapital.sk/kto-je-v-skutocnosti-zuzana-caputova/, https://dennikn.sk/minuta/1136071/,
Marketing alebo je Čaputová skutočnou favoritkou prezidentských volieb

Súvisiace články

Balázs sa obáva dezinformačnej okupácii z Ruska

Andrej

Tvrdý odkaz Roberta Fica pre Andreja Kisku

Andrej

Podľa SAS je Mistrík najlepšou prezidentskou voľbou pre Slovensko

Andrej

Zanechať komentár

Použitím tohto formulára súhlasíte s ukladaním a spracovaním vašich osobných údajov na tejto webovej stránke v súlade s pravidlami GDPR..