PICUS Capital
Image default
BLOG

Rýchlo schudnúť 10 kíl – BEZ PROBLÉMOV A JEDNODUCHO

Aj vaším maličkým zdieľaním na sociánlych sieťach pomáhate šíriť slobodné myšlienky. Zastavme spoločne mimovládne organizácie a zahraničných špiónov v našom parlamente. Pomôžte aj takýmto malým gestom a ZDIEĽAJTE

Rýchlo schudnúť 10 kíl? Iide to aj bez problémov a veľmi jednoducho ak vyrdžíte a bude sa vám chcieť a to čo je pre chudnutie naozaj potrebné. Je to naozaj o pevnej vôli. Predsa rýchlo schudnúť nejde len tak.

Rýchlo schudnúť 10 kíl
Rýchlo schudnúť 10 kíl

 

Aj ja som mál problémy s nadváhou a to dosť vážne. Nemohol som dlhé roky schudnúť lebo som mal zdravotné problémy, ale aj iné ťažkosti. Ale môj hlavný probklm bola najme zlá disciplína. Nejako som nemal presvedčenie o tom že schudnem a to bol najme môj hlavný problém pri chudnutí. Chudne sa veľmi ťažko bez motivácie a už spomínaného presdvedčenia. Ale ako som to dokázal?

 

Rýchlo schudnúť 10 kíl

Disciplínou a štyrmi hlavnými bodmy:

  • strava,
  • beh,
  • motivácia,
  • myseľ.

 

Strava

Ja viem že o stravovaní pri chudnutí ste už počuli toho veľa. Nemáte jesť to a tamo. Mali by ste sa vyhýbať takým jedlám a takým. Dané jedlo by ste si mali pripravovať tak a tak. A iné pekné veci, ktoré nie sú vždy úplne reálne a taktiež ani pravda.
Strava je základ pri chudnutí, niekto ju podceňuje iný zase preceňujú. V skutočnosti je jedno čo budete jesť ak vás to zasýti a neprektočíte stanovený denný limit kJ (kilodžavlou) v jedle.

Niekto z vás by teraz povedal, ale veď keď buedm jesť vyprážaný rezeň každý deň tak neschudnem. Samozrejme že takto nechudnete, ale ak budete jesť takíto rezeň raz do dňa tak schudnete. Ale iba ten rezeň nič viac.

Zatiaľ tomu nechápete že?

Viem číta sa to veľmi divne, ale je to pravda.
Vy môžete jesť aj fast-food a schudnete. Ako?
Povedzme si to v číslach:

MUŽI

  • Do 34 rokov približne 11 340 kj (2 700 kcal)
  • Do 54 rokov približne 10 920 kj (2 600 kcal

ŽENY

  • Do 34 rokov približne 9 240 kj (2 200 kcal)
  • Do 54 rokov približne 8 610 kj (2 050 kcal)

Toľko kJ by ste mali denne prijať. Ak máte menej tak chudnete ak máte viac tak priberáte. Ak teraz, ale máte nadváhu 10 kíl a príjmete vo vaších 34 rokoch denne 9 240 kJ. Tak nie ste pri chudnutí na nule, ale v skutočnosti trocha chudnete.

Preto lebo váš organizmus a aj žalúdok je zvyknutý na väčší obsah potravy a tak trocha tuku pálite. Už tomu zrejme chápete.

Napríkald sú diety, kde ľudia schudli na mile shake (ovocný nápoj z mielka). Síce tento nápoj bol z McDonald’s, ale neobsahoval veľa cukru a nezdravých tukov. Vy môžete schudnúť aj z hamburgeru keď daný hamburger bude mať 1 500 kJ a vy ich denne ziete päť.

To v prepočte bude znamenať 5*1500 to je 7500 kJ. Čiže stále ste v mínuse 9 240 – 7 500 čo je 1 740 kJ. Takže chudnete aj keď to príde divné. Samozrejme že veľa hamburgerov má ďaleko viac kJ. To vyššie čo píšem je príkald aby ste ma pochopili.

Spravte si zoznam jedla podľa tohto článku, kde píšem o tom ako rýchlo schudnúť. A držte sa ho každý deň.
Musíte vedieť čo budete jesť na raňajky, na obed, večeru, desiatu, olovrtant.
Hlavne menšie porcie a častejšie než veľká množstvá a naraz. Jeme kľúdne a z rozumom. 

 

Behajte
Behajte – rýchlo schudnúť 10 kíl

Beh

Musíte začať páliť tuky nejakým väčším pohybom. Nebudem vás klamať ideálny je práve beh.
Behaním viete kvalitne páliť tuky z tela a rôzných častiach brucha.
Spáliť behaním a dobrou stravou 10 kíl nebude problém. Len musíte vedieť ako na to.

Behanie a pálenie tukov s tím spojené nie je len o tom že sa teraz rozbehnete a nezastavíte. Ako splašený kôň. Behajte kľudne a s rozumum. Rýchlo schudnúť 10 kíl nie je len tak.

Začnite behať pri optimálnej tepovej frekvecnii. Tak dokážete skvele páliť tuk a nevyčerpáte sa pri tom.
Potrebné je aby ste behali pri 70 až 80% maximálnej tepovej frekvencii. Ktorú pri behu bez problémov vyprodukujete. Avšak udržte si ju. Behajte s meračmi tepovej frekvencie.

Dokážu to inteligentné náramky, ale aj dnešné mobily. Ja viem že vám to nepríde ako raketová veda. Ale s týmto postupom zhodíte veľa kíl rýchlo a jednoducho.

Ako behávať?

Merajte si tepovú frekvenciu a pritom behávajte tri krát do týždňa po dobu 30-45 minút. A schudnete veľmi rýchlo.

 

Motivácia

Dôležitý fakt pri chudnutí, ktorý mne chýbal a neuvedomoval som si to. Motivácia pri chudnutí je veľmi dôležitá. Práve motivácia je tým faktorom, že vydržíte pri chudnutí. To vás práve prinúti na sebe pracovať. A poviem vám nie je lepšia investícia než do samého seba. Ten pociť keď sa cítite dobre je na nezaplatenie. A práve môžno preto chcete schudnúť, lebo sa necítite tak dobre.

Ako sa motivovať?

Moj najlepší motivátor je keď si pozriem motivačné video na You-Tube.

Dobrou motiváciou je robiť veci spoločne. Zavolajte kamarátku, kamráta, manžela, maželku a chudnite spolu. Je to vždy veľká motivácia, keďže vytvoríte si kruh komunikácie práve o chudnutí. Príde do práce a kamoška s vami podobne obeduje alebo desiatuje. Muž alebo vašá manželka doma pripravuje chutné a zdravé jedlá. To človeka veľmi posíly.

Rýchlo schudnúť 10 kíl s myslením

Po motivácií podobná téma, ale podstatná.
Myslenie zničí veľa nájdeji za lepší zajtrajšom. A to najme kritické myslenie pri snahe niečo dosiahnúť.
Veľa žien a mužov pri chudnutí zlaháva pri myslí a následnej motiváci. Avšak myslenie je veľmi podstatné.

Nejde len o motiváciu to nie. Ide najme o nastavenie seba k pozitívnejším myšllienka. Napríklad teraz sa nám bližia vianoce. Väčšina žien, ktoré chudli pred vianocmi to po vianociach zdajú. Lebo priberú a o tom je práve to myslenie. 

Potom tu máme druhú kategóriu žien, ktoré chudnú od vianoc. Potom valstne začnú až po novom roku a spametajú sa v júny a júly že nič neschuli a chcú schudnúť to čo by sa malo schudnúť za 5 až 6 mesiacov. Oni to chcú schdunúť za mesiac a pól. To proste nejde.

Nastavte si myslenie pozitívne k vášmu chudnutiu, ale neprestávajte byť k sebe kritický. To vás posunie ďalej. Lebo rýchlo schudnúť 10 kíl nie je len o behu a strave ale aj o motivovanej mysli.

 

Záver článku : Rýchlo schudnúť 10 kíl

Neprestávajte a pracujte na sebe. budte k sebe aj kitický ak sa to vyžaduje, ale neptrestávajte. Behávajte, cvičte a hýbte sa, ale neprestávajte. Motivujte sa a myslite kladne, ale neprestávajte.

Napíšte svoj príbeh do komentáru budem len rád ak sa so mnou podeliíte o svoj príbeh. Ako som sa ja podelil o ten svoj s vami.

Aj vaším maličkým zdieľaním na sociánlych sieťach pomáhate šíriť slobodné myšlienky. Zastavme spoločne mimovládne organizácie a zahraničných špiónov v našom parlamente. Pomôžte aj takýmto malým gestom a ZDIEĽAJTE

Súvisiace články

Vaječný šalát a avokádo na pečive

Adrián

Bravčové mäso na záhradnícký spôsob

Damián

Polievka ako liek

Adrián

Zanechať komentár

Použitím tohto formulára súhlasíte s ukladaním a spracovaním vašich osobných údajov na tejto webovej stránke v súlade s pravidlami GDPR..

AdBLOCKER!!

Musíme vás požiadať aby ste vypli svoj blokátor reklám (adblocker). 
Reklamy zabezpečujú chod tejto stránky. Vy by ste predsa tiež nechceli pracovať zadarmo. 

Close
x Shield Logo
This Site Is Protected By
The Shield →